Prosessialue 1.2.3.4: UPJ-erimielisyyksien ratkaiseminen

(4. Mallinnettu)

Prosessin yleiset tiedot

Prosessin omistajayksikön esimies
Prosessin asiakastyöntekijä
Esiehdo(t)Työntekijä ja työnantaja ovat erimielisiä joko tehtävän vaativuustason tai henkilökohtaisen suoritustason arvioinnin tuloksista.
Jälkiehdo(t)UPJ-erimielisyys on ratkaistu
LisätietojaOpetus- ja tutkimushenkilöstön sekä muun henkilöstön erimielisyysprosesseista ei ole laadittu omia prosessikuvauksia, vaan dokumenttien nimiä lukuun ottamatta prosessien kulku on samanlainen.

Prosessi-instanssin tiedot

LisätietojaOpetus- ja tutkimushenkilöstön sekä muun henkilöstön erimielisyysprosesseista ei ole laadittu omia prosessikuvauksia, vaan dokumenttien nimiä lukuun ottamatta prosessien kulku on samanlainen.
Yliprosessi(t)1.2.3 UPJ ]

[ Näytä/piilota esikatselukuva  -  Täysikokoinen kuva  -  PDF ]

Prosessin pääsekvenssi

Sekvenssi  1
1.1 1.2.3.4.1 - UPJ-erimielisyyksien ratkaiseminen - henkilökohtainen arviointi (laitostaso)

Sekvenssi  2
2.1 1.2.3.2.1 - UPJ-erimielisyyksien ratkaiseminen - tehtävän arviointi

Viimeksi muokattu: 2008-12-02

Pysyvä linkki: http://prosessit.it.jyu.fi/julkaistut/?id=process:upj_ratkaiseminen:i1